Fogaskerekes vezérlésű V4-es blokk utánozhatatlan hangja, ami minden motoros fülnek maga a mennyország. Igen ez nem más, mint a tesztben szereplő legidősebb motor, a 98-2001 között gyártott Honda VFR 800. A megbizhatóság mintaképe, egy igazi legenda. A következő kronológiai sorrendben a 2006-os modell, amely már változó szelepvezérlésű V-TEC blokkot kapott. Ez sok motorosnak nem volt ínyére, mivel 6700-as fordulatnál vált egyet a vezérlés és lórugás szerűen megindul alattunk a vas, nem kis meglepetést okozva. Ez főleg kanyarokban érdekes érzés, pláne nedvesebb időjárási körülmények között. Megbízhatóságra talán egy kicsit elmarad az előző modellhez képest, mivel újra megjelent a vezérműlánc, de alapból ez is hozza a megszokott Honda minőséget. A harmadik és egyben legmodernebb generáció a 2014-es VFR 800F, amit nem rég mutattak be a nagyközönség számára. Teljesen átalakított Design, modernizált, a CBR1000RR-ből származó fékrendszer és futómű, új műszerfal és LED-es lámpatestek. A többiről meséljen a videó, láthatóan mindegyik típust örömmel vezette a tesztelő:)