A japán gyár nagyon okos és kifinomult marketinget használva lelkesítette be a motoros társadalmat. Hétről hétre apró részleteket bemutató videók és képek ügyes csepegtetésével fokozták a várakozást. Azonban megérte, hiszen elképesztő lett a Kawasaki új csúcsmodellje.

Az alap változat ereje becslések szerint közel 225 lóerő, így egyértelműen napjaink leggyorsabb sorozat gyártású motorkerékpárja lesz.

Ezt a pokoli teljesítményt egy kompresszoros blokk segítségével érték el,  az egyik közétett videón is jól hallható a váltások során történő sűrített levegő sziszegése. A fotók ráadásul nem is az alap H2-ről készültek, a farokidomon H2R feliratot olvashatunk, ez pedig egyértelműen arra utal, hogy legalább két változatban kapjuk meg az idén harmincéves Ninja-sorozat legújabb tagját és valószínűsíthető, hogy az R változat majdnem 300 pacit állít majd csatasorba.

Az aerodinamika is említést érdemel, repülőgép szárnyakhoz hasonlítható elemekkel csökkentik minimálisra a légellenállást, ezáltal a tükröknek is egyedi megjelenést kölcsönözve. Bár azt már most is láthatjuk, hogy szénszálas idomokat és egykaros lengőkart alkalmaztak, a részletek sajnos a tényleges bemutatóig még rejtve maradnak. Addig is gyönyörködjünk a frissen közzétett képekben.

Nagyon egyedire sikeredett a farokidom és az ülés, még oldalról is tartani fogja a vezetőjét:)

Gyönyörű félkaros lengővilla, ütős felnik és remekbe szabott kipufogó teszik teljessé a designt.

Kitettek magukért a kawasaki tervezői.

Ez a felirat mindent elárul: nem érdemes velem ujjat húzni:D

Végül jöjjön a legfrissebb youtube videó a bemutatóról: