A Schuberth 1998-ban mutatta be első felnyitható bukósisakját, a Conceptet. Az azóta eltelt idő alatt a német márka minden egyes új modellje forradalmasította a felnyitható sisakok piacát. A Concept kivételes kényelmével és az állrésztől függetlenül mozgatható napellenzőjével tűnt ki vetélytársai közül. A szélcsatornában fejlesztett C2 2002-ben elhódította a világ legcsendesebb sisakja címet, a 2008-ban bemutatott C3 pedig a felnyitható sisakok méretével és megjelenésével kapcsolatos előítéleteket cáfolta meg: ugyanolyan kompakt és könnyű volt, mint a zárt sisakok. Schuberth bukósisak kínálatunk itt------>

„Az elmúlt 15 év folyamatos fejlesztéseivel sikerült elérnünk, hogy a kezdetben csak egy szűk réteg által használt felnyitható sisakok egyre népszerűbbé váltak, s ma már számos területen teljesen elfogadott a használatuk, egyre több motoros választja ezt a sisaktípust. A C3-mal nagyon magas szintre jutottunk, nyilvánvalóvá vált, hogy egy felnyitható sisak nemcsak a szerpentineken használható, hanem esetenként akár pályanapokon is. Ezek a tapasztalatok ösztönöztek bennünket a C3 továbbfejlesztésére. A saját szélcsatornánkban végzett aerodinamikai tesztek segítségével elértük, hogy ma már a sportmotorosoknak sem kell azon gondolkodniuk, felvegyenek-e egy felnyitható sisakot vagy sem” – mondta Marcel Lejeune, a Schuberth GmbH vezérigazgatója a C3 Pro bemutatóján.

Nem kisebb név, mint a Forma-1-es közelmúlt királya (2006) Michael Schumacher is Schubert sisajkot használt!  Ez az 1 kg alatti (!) súllyal rendelkező kompozit szénszálas sisak adta az alapot az SR1 -es motoros bukósisak fejlesztéséhez.

C3 Pro: a csendes, könnyű, kompakt, gyors bukósisak, német technológia a világ élvonalában

A C3 Pro tarkórészénél kialakított, jellegzetes, légterelőként szolgáló él szélcsatornás fejlesztések eredményeként született meg. Ez az él gondoskodik arról, hogy a C3 Pro tökéletesen semlegesen viselkedik a menetszélben még nagy sebesség mellett is, kiváló iránytartási stabilitás jellemzi és nem hat rá felhajtóerő.

A C3 Pro összesen 23 ponton újult meg a C3-hoz képest. A számos újdonság közül feltétlenül említeni kell a Coolmax® szövetből és mikroszálas anyagokból készített bélést, amely kivételes kényelmű a leghosszabb túrák során is. A bélés részei természetesen kivehetők és moshatók.

A komfortos utazás másik alapfeltétele a hatékony szellőzőrendszer: az új áll- és fejszellőzőnek köszönhetően 100 km/h-s sebességgel haladva másodpercenként közel 9 liter friss levegő áramlik át a C3 Pro belsején. Az új modell ugyanakkor rendkívül csendes is, a Schuberth fejlesztőmérnökeinek sikerült megdönteniük a korábbi, saját maguk által felállított aeroakusztikai rekordot: 100 km/h-nál mindössze 82 dB(A) a zajszint a C3 Pro belsejében.

Kommunikációra felkészítve

Az egy éve bemutatott Schuberth S2-höz hasonlóan a C3 Prót is felszerelték két beépített antennával. Az antennák segítségével hatékonyabban foghatók a különböző kommunikációs eszközök Bluetooth- és a rádiójelei még nagy sebességnél is, és 700 méterre nő a külön megvásárolható Schuberth SRCS C3 Pro sisakkommunikációs rendszer hatótávolsága.

Az SRCS intercom funkciója lehetővé teszi, hogy egyszerre akár három motoros is kommunikáljon egymással menet közben. Az SRCS-hez csatlakoztatható mobiltelefon, GPS-navigáció és MP3-lejátszó is Bluetooth-on keresztül, a legfontosabb funkciók pedig hangutasítással vezérelhetők. Az SRCS beépített FM-rádióval is rendelkezik.

A patinás múlt kötelez...

A Schubert 1922 óta gyárt sisakokat! A 90 évnyi tapasztalat, no és a hadiipari szakmérnöki felkészültség is kellett szlogenjük sikeréhez: "...A világ legjobb sisakját tervezzük a világ legjobb pilótáinak!" és amiben az elsők voltak: Az első szélcsatornában kikísérletezett sisak, az első optimalizált áramlást biztosító felület, az első beépített napszemüveg, az első moduláris, felhajtható állú bukó, mind az ő nevükhöz fűződik. 

A Schuberth bemutatta gyári sisakkommunikációs rendszere, az SRCS (Schuberth Rider Communication System) továbbfeljesztett változatát, ezzel a márka új sporttúra sisakja, a zárt S2 szerelhető fel.

Az új SRCS tökéletesen együttműködik az S2-nél bemutatott világújdonsággal, a sisakba épített Bluetooth- és rádióantennával. A beépített antennák 700 méterre növelik a készülék hatótávolságát, továbbá e megoldás révén hatékonyabban foghatók a különböző kommunikációs eszközök Bluetooth- és a rádiójelei.

Az SRCS intercom funkciója lehetővé teszi, hogy egyszerre akár három motoros is kommunikáljon egymással menet közben. Az SRCS-hez csatlakoztatható mobiltelefon, GPS-navigáció és MP3-lejátszó is Bluetooth-on keresztül, a legfontosabb funkciók pedig hangutasítással vezérelhetők. Az SRCS beépített FM-rádióval is rendelkezik.

Az SRCS egyik legnagyobb előnye a konkurens termékekkel szemben az, hogy rendkívül egyszerűen felszerelhető és tökéletesen illeszkedik a bukósisakhoz. A készülék felszereléséhez egyszerűen le kell venni a sisakról az eredeti zajcsökkentő gallért, és néhány mozdulattal a helyére kell illeszteni az SRCS-sel felszerelt másik gallért. Ez a gallér ugyanazokból az anyagokból készül és ugyanolyan kényelmet biztosít, mint a sisak eredeti zajcsökkentő gallérja.

A korábbi SRCS modellekhez hasonlóan az új változat is a Schuberth és a Cardo közös fejlesztőmunkájának eredménye. A Cardo Systems, Inc. piacvezető a motorkerékpárosok számára készített Bluetooth-os kommunikációs termékek piacán.

És mi kapható nálunk?

Itt nézheted meg a teljes Schubert bukósisak kínálatot!

Akciós Schuberth bukósisakok